zondag 11 september 2011

Druk op pauze



Even niet nadenken wat voor papier er gebruikt moet worden. Gewoon een witte kaart gepakt en haast alle nieuwe producten die ik gisteren op de Creabeurs in Rijswijk heb gescoord gebruikt.
De nieuwe template van Crafters workshop als achtergrond gebruikt samen met Ranger Tumbled glass. Vervolgens van Stampendous de clingstempel CRP064 er overheen gestempeld en met Aquamarkers, Fern green, Celery, Bambo en Citrus grofweg ingekleurd. De circelpons van EK gebruikt voor het venster.
De binnenkant ook gelijk maar bewerkt want anders was deze zo wit. Een Nellie snellen stans als achtergrond gebruikt en de uitgestanste circel met de achtergrondstempel van StampersBest, 'Plaid backgrond' gestempeld. Hierover nog in Willow van Adirondack de vlinder van Different Colors gestempeld. Deze kleur is verrassend gelijk aan de bambo van aquamarkers.  Hier heb ik nog wat glitter op de vleugels gebruikt om hem iets meer diepte te geven. En ik moet zeggen dat ik deze kaart zelf goed gelukt vind. Jullie ook?
Gisteren was ik in ieder geval goed geslaagd in Rijswijk. Ik was al een poosje niet meer naar een beurs geweest en Rijswijk had ik zeker al een jaar niet meer gezien. De locatie van de beurs en haar standhouders, daar heb ik niets negatiefs over te zeggen. Maar wat hebben ze met het gebouw gedaan? Afschuwlijk!!!!! Het was zo'n leuke locatie waar je gezellig elkaar kon ontmoeten in het oude stationgedeelte. Leuke zitjes, goede catering en voor elk wat wils en de oude sfeer goed gehandhaaft. En nu een kille koude bedoeling net een fabriekskantine met weinig keuze. Een koffiebar met gebak en brood en een slechte patattent! Voor mij heeft Rijswijk zijn meerwaarde verloren jammer dat wordt dan internet, de stempelbeurs in Zeist en de  Kreadoe in Utrecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten