zaterdag 10 maart 2012

In de herhaling

Vaak vind je als je nadenkt je 2de gedachte beter dan de 1ste. Ook in dit geval! Zoals jullie kunnen zien heb ik meegedaan aan de LIM van "Less is more"  Script. En hier had ik echt een hele mooie stempel van Cholalate Baraoque voor gebruikt met Wow embossing poeder. Maar met enigszins nadenken omdat ik toch niet tevreden was, gek he dat je daar soms last van kan hebben (elke keer dus). Ben ik op deze kaart gekomen.
Volgens mij simpel en effectief. De tekst is van Darkroom Doors en de bloemen wat zal ik zeggen? Ze komen eigenlijk van heel ver weg. Verleden jaar in Istanboel gekocht. Echt zo'n mega grote zak voor 3 tot 5 keer niets in Euro's en van die vormen waarvan je bij thuiskomst denk WAT MOET IK ER MEE?!   Nu dit dus! Ik hoop dat jullie dit iets vinden? Ja het hartje van de bloem gewoon een pearls maar dat hadden jullie vast gezien?

8 opmerkingen:

  1. As your flowers are your main image Margreet, it's not really a one layer card any more... but it's a clever way to use the script!
    Thanks again.
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely flowers and the sentiment as the stems works really well. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    Wat een leuk kaartje, lekker simpel.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind deze creatie erg geslaagd! De bloemetjes doen het erg goed zo!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Those words make the cutest stems; great idea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous, love the how you've stamped the stems.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen