donderdag 19 juli 2012

Lang niets laten horen en zien

Hallo jullie hebben lang niets van me vernomen. Maar dit wilde nog niet zeggen dat ik niets aan het doen ben. Deze zomer laat ons in ieder geval alle ruimte om binnen door te blijven scrappen. Ik ben dan ook aan een album begonnen. Deze kan ik nog niet laten zien omdat het een cado is. Dus hier moeten jullie nog even op wachten. In de tussentijd had ik even op een inspiratieloze dag voor het album de gelegenheid genomen toch even een kaartje tussen door te maken.
Het is een label in de lekkere nieuwe kleuren van Tim Holtz. Zijn ze niet geweldig de lente en zomer collectie? Echt een aanwinst! En dan voornamelijk de frisse kleuren. De tekst stempel is van Different Colors. Deze had ik gescoord op de introductie avond bij Paper and Pictures. De bloem is naar een idee van Godelieve van Scrapping Mathilda. De witte gelpen nog even gebruikt en vervolgens het label geplakt op een lekker felle kleur kaart. De kaart is al vergeven en de ontvanger was er blij mee.

Mochten jullie commentaar achter willen laten altijd leuk en leerzaam.

Groetjes Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten