zondag 5 augustus 2012

Color Bleu en Green

 De LIM van "Less is More" deze week is color bleu en green. En daar ik al een tijdje niet meer mee had gedaan aan de LIM's en toch iets heb met deze kleuren kon ik het niet laten om even tijd vrij te maken om toch maar mee te doen. Het allerlaatste fotootje geeft aan waar ik mee begonnen ben. Ik was daar niet helemaal gelukkig mee. Ik heb toch mooiere stempels? Ja deze kikker helemaal te gek! En zeker met de tekst van Different Color "Van een kaartje Kikker je altijd weer op" en de genoemde kleuren kwam uiteindelijk dit er uit.
 De kleuren zijn natuurlijk de nieuwe Limeted van Tim. O ja en hieronder een overbelichte voorbeeld van de begin. Ik wilde het toch even laten zien.

8 opmerkingen:

  1. What great cards!
    The frogs look really cute!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I just love those cute little froggies!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Susan,

      Thanks for your lovely comment. The frogs are so nice.

      Verwijderen
  3. I have that frog image too - isn't he adorable? Love the chevrons too

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love those zig zags, terrific cards
    Thanks very much
    mandi
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What super cards!
    Thanks so much
    Chrissie
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen