woensdag 10 oktober 2012

Dagje spelen met Marjolein

Het is al weer een tijdje terug dat Marjolein en ik samen hebben zitten spelen met allerlei technieken.
Dit was echt een leuke dag! Ik had me op achtergronden toegelegd en dit is een deel van wat ik geschikt vond om te gebruiken. Gisteren maar eens afgemaakt want het lag nog altijd op de stapel `moet er binnenkort iets mee doen`. Ik heb hier de Dylsosion techniek voor gebruikt. Dus veel inktspray´s, ook glimmermist. vervolgens een paar prachtige stempels van Chocolate Baroque `Wisteria`voor gebruikt. Deze heb ik met Glossy Accents aangetipt.  De stempel van de vrouw is van PaperArtsy `HotPicks`. En deze heb ik met chloor opgelicht. Vervolgens nog met de witte gelpen highlights aangebracht.

Ik hoop dat jullie deze kaart geslaagd vinden. Marjolein en ik hebben in ieder geval een inspirerende dag gehad.

4 opmerkingen:

  1. Hé Margreet!

    Het was inderdaad een leuke dag: en lekker geëxperimenteerd met technieken. Ook deze kaart is super geworden!

    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marjolein we doen het nog een keer over! Is namelijk veels te leuk.

      Groetjes Margreet

      Verwijderen
  2. wow een echte technieken kaart vind 'm supers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Loes, Dank je voor je compliment. Ik ga de technieken methode steeds leuker vinden.

    Groet Margreet

    BeantwoordenVerwijderen