maandag 28 januari 2013

Even restjes wegwerken

Afgelopen zondag was ik bezig om mijn bak met restjes eens door te lopen. En eigenlijk nu heel simpel toch 3 kaarten in elkaar geknutseld. De eerste is wel met een nieuwe stempel van Urban gemaakt maar het papier is van uit de collectie van 'Be Mine' van Echo Park van verleden jaar.
 Deze kaart is eigenlijk niet oud maar ligt nog maar een paar dagen op mijn bureau te wachten. De klokkenmal vind ik grandioos om mee te werken. Heb deze ook op de wensen doos gebruikt. De stempels zijn van de januari gift van Stampin Up.
 Dit is verleden jaar gemaakt en vraag me niet waarom ik deze toen niet heb afgemaakt maar in het beruchte nog te doen bakje heb gestopt. Deze stempel uit de Darkroom Door set is namelijk helemaal fantastisch om te gebruiken en het werken met de stains toch goed gelukt? Ja de tekst is "nieuw" en is van Tim Holtz.
Mijn tip is kijk toch regelmatig in het bakje/laatje met onafgemaakte dingen je komt er echt gave exemplaren tegen die in een wip klaar zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten