zaterdag 18 mei 2013

Album voor een prinses

Dit is mijn speciale album voor mijn kleindochter geworden na het idee van Annes Papercreations en natuurlijk met behulp van het prachtige papier van Graphic 45 "My Little Darling". 
Het papier van Graphic 45 is zo veelzijdig te gebruiken. Zeker als je blogs van andere bekijkt komen de ideeën vanzelf. Wel jammer is dat het papier zo mooi is dat het mij af en toe toch wel erg veel moeite kost om het te gaan gebruiken. En ik vond de roze dots van Echo Park beter bij mijn idee en het geheel passen.


Ik heb er voor gekozen om een stoffen hemel te maken voor het wiegje.  Ach en de naam was bekend dus die heb ik ook gebruikt.
Voor de rest was het af en toe puzzelen omdat er geen tutorial beschikbaar was. Maar het helemaal gelukt.
De aankleding en de linten. Heerlijk om zo even lekker bezig te zijn.


 De kinderen die liggen in de wieg. Prachtig gewoon hoe dit papier te gebruiken is om er een album van te kunnen maken.

 Fotomats die je goed kwijt kunt omdat elke pagina aan de linkerkant een kind in wiegje heeft en de rechterkant de enveloppe voor de tag en andere ideeën is.
Veel knipwerk maar ja daar leent het album met dit papier zich gewoonweg voor toch?
Ik hoop dat jullie ook eens kijken bij Anne als je dat nog niet gedaan mocht hebben. Zoveel talent Wow gewoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten