zondag 19 januari 2014

Uilenkaart

Ere wie ere toekomt. Deze kaart zag ik op youtube bij Darlene DeVries en ik was er verliefd op. Dat moest ik toch ook kunnen? En zeg nu zelf hier word je toch vrolijk van?
Ik heb de uilenpons van Stamping up gebruikt. Net als al het papier. De vrolijke kleuren zijn van de incolor 2013-2015 collectie. De bladeren van de boom is van Olive green en hiervoor heb ik de scallop pons gebruikt. De randen nog extra aangezet met Olive green inkt. De achtergronden zijn gestempeld met de woodgrain en de wolken van Hero Arts. De hoofddeksels van de uilen zijn van Memorybox. De glitterglue voor wat extra afwerking.

Wil je ook zo'n leuke uilenkaart maken? Dat kan donderdagavond 30 januari kun je vanaf 19.30 uur aanschuiven. Geef je wel even op via de mail: mhavinga@xs4all.nl. Tot ziens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten