vrijdag 7 maart 2014

Afscheid nemen

Nee schrik maar niet van de titel van dit blogbericht. Ik neem geen afscheid.

Maar zoals we allemaal regelmatig tegenkomen moeten we wel afscheid kaarten versturen. Het kan makkelijk met een Sympathy titel maar in dit speciale geval moest het voor mijn gevoel toch anders.
Deze kaart is namelijk voor mijn vriendin die nu heel hard aan het knokken is tegen een vervelende ziekte (kanker). Het bizarre is dat zij tegelijkertijd met haar vader dit vervelende bericht van deze ziekte kreeg. Voor haar is een behandeling mogelijk. Echter heeft ze van de week van haar vader afscheid moeten nemen.

Wat een veranderingen in een hele korte tijd. Met veel emoties en nooit word alles meer zoals voorheen. Maar wel met een blik op nu en de toekomst. Dat wilde ik haar zeggen met deze kaart. Ik hoop dat het gelukt is.

Deze kaart is een combi geworden van Stamping Up en andere merken. De tekst stempel is van Craft en Things. De achtergrond is bewerkt met embossingpaste en glitter met een stencil van Dylusions. De bloemen zijn de petite petals van SU, net als het prachtige perfect plum cardstock.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten