dinsdag 29 juli 2014

Tafeltje pimpen met Annie Sloan verf

 Voor het eerst Annie Sloan verf gebruikt om een tafeltje te pimpen. Volgens You Tube hartstikke makkelijk om te doen. En aan dit tafeltje kon ik niets fout doen dus mooi oefen project.


Het advies opgevolgd en gelijk maar met 2 kleuren werken en Distress techniek gebruiken. Dat zal toch niet zo anders zijn als bij Scrappen? Dus tafeltje eerst in Old White gezet.
 Daarna, en echt in 20 minuten zoals Annie zegt, in Florence verf gezet. Het is even wennen wat de verf allemaal doet. Zeker als je er weer met natte verf opgaat. Gaat het wel goed???
Ja en dan het waxen en schuren voor die oude stijl. Dat is het meeste werk maar het resultaat mag er volgens mij zijn. Heerlijk shabby chic. 
Ik geloof dat ik helemaal om ben. Dat word een leuke logeerkamer dat weet ik al zeker.
Het verft fantastisch. En de wax geeft een hele mooie patina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten