vrijdag 7 november 2014

Een leuke opdracht

Afgelopen week kwam er uit een onverwachte hoek een leuke opdracht langs. Of ik een leuke doos of box kon maken voor een cadeau voor iemand die met pensioen ging. Iets voor een boek of zo. En gelijk wist ik al wat het moest worden.

In plaatst van een doos is het een boek geworden. De cover is met de bookstamp van Tim Holtz gemaakt. Voor de rest was het bouwen en bekleden met papier van een oude lijn die ik nog had liggen.

En daar de pensionado een maatschappelijk werker is leek me deze tekst wel heel toepasselijk om aan de binnenkant te verwerken. 

Deze opdracht was volgens de opdrachtgever helemaal geslaagd. Ik hoop dat degene die dit als cadeau krijgt hem net zo geslaagd vind.

 Dus ook voor opdrachten en workshops kun je contact opnemen met havingablokzijl@me.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten