zondag 12 december 2010

Christmis album


Ik was bang dan ik niet naar de workshop toe kon gaan van Paper & Pictures. Zo ziek was ik. Maar gelukkig met goede bedrust kon ik zaterdag voor het eerst beleven wat zo'n workshop nu inhoud. Leuk dat het is om met een grote groep damens bezig te zijn. Geen bekend gezicht gezien maar genoten van de saamhorigheid en het lekker bezig zijn. Het is een uitgebreid album geworden en vandaag heb ik hem thuis afgemaakt. Nu nog vullen met alle leuke foto's van deze maand. En niet te vergeten mijn verjaarsverlanglijstje dat past er ook wel in! Misschien wordt het dan door een van de kinderen gelezen? Je weet maar nooit wat je krijgen zal?


1 opmerking:

  1. Leuk Margreet!

    Ik hoop dat je hem ook nog een dagje mee naar werkt neemt dan kan ik hm ook in het echt bewonderen.

    Groetjes!
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen