vrijdag 24 december 2010

Workshop kado gekregen

Heerlijk zo'n verjaardag maar niet 2 dagen voor Kerst. Maar het was toch een geslaagde dag vandaag. Vanavond al een voorproefje gekregen van mijn boys en schoondochter om deel te mogen nemen aan een wokshop na keuze die ik morgen samen met ze op het gemak mag uitzoeken en regelen. Ik ga deze weer uitzoeken bij Paper & Pictures. Ik denk dat het degene van Truike word. Zij heeft de reden dat zij 2011 25 jaar getrouwd is. Ik doe er dan 10 jaar bovenop. En daar ik van de week al veel foto's had nagelopen lijkt het mij leuk om alle hoogte en misschien ook diepte punten in één album te gaan verwerken. Dus ik kan gerichter alles gaan uitzoeken zodat ik als het album dan af is gelijk kan vullen! Lijkt me groots.

1 opmerking:

  1. Van harte gefeliciteerd Margreet! Ik ben benieuwd wat je gaat kiezen... En hele gezellige Kerstdagen :)

    BeantwoordenVerwijderen