maandag 18 juli 2011

Best Friends


Ik heb moeten wennen aan het papier van Sei 'on the coast', achteraf is het niet zo mijn stijl dus het ligt al even op de plank. Elke keer wel in mijn handen gehad maar wat moet je er mee. Uiteindelijk maar aan de slag gegaan en ik vind hem best geslaagd. Samen met een stempel van Lily of the valley, ponsen van Martha Stewart, lint van de Ribbon Girls en bloemen van Wild orchid samen met voor het eerst echt inkleuren met aquamarkers is het deze creatie geworden. Ik heb wel de tip van de site van aquamarkers opgevolgd en Cotman aquarelpapier op de kop kunnen tikken bij de verf/tekenhandelaar bij ons in het dorp en ik moet zeggen dit papier is voor deze markers een uitkomst. Het papier gaat niet rollen en geeft zo een veel beter beeld van al het geprobeer op allerlei papier wat ik voorheen gemaakt had. Ik was al haast teleurgesteld in de aanschaf van al de markers. Gelukkig heb ik toch nog naar Nicole Verkooijen geluisterd dat het papier en markers bij elkaar moeten passen naar jouw hand en creativiteit niet in de weg mogen staan. Bedankt nog Nicole voor deze tip. Dit heeft er voor gezorgd dat ik in ieder geval ben blijven speuren naar tips op internet en niet gelijk de handdoek in de ring heb gegooid. Ik denk dat ik deze kaart ook maar bij de Ribbon Girls challenge indien je weet maar nooit toch?
Nog een plezierige scrap tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten