maandag 25 juli 2011

Saloir

Hai iedereen,

Vandaag na een weekend vol regen deze kaart gepost. Zoals jullie kunnen zien is de stempel van de zomerserie van Magnolia 2011.


Ik heb hiervoor het papier van Maja gebruikt. De zomerlijn is al net zo mooi als de rest.

Ik heb er eens een andere kaart van gemaakt dan 'normaal'. Zoals jullie zien heb de manier van sluiten aangepast. Hiervoor heb ik lint en emballisments gebruikt. Het anker komt bij Paper&Pictures weg net als de Magnolia stempel en Maja papier. De tekststempel is van Kaisers craft. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Ik verneem graag een reactie.

1 opmerking:

  1. Hé Margreet,

    Wat een mooie kaart! Leuk gedaan met die sluiting, en het papier is ook super! Goede smaak heb je (hihi, ik heb t papier ook... ;) ). Ik zal deze week de kaart van je stempelafdrukje afmaken, dan kun je die ook zien!

    Groeten,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen