vrijdag 12 augustus 2011

boekenmarkt

Wat heeft de titel nu met deze kaart te maken? Zoals hopelijk een aantal van jullie weten is er 1 keer per jaar de boekenmarkt in Deventer op de 1ste zondag van augustus. En daar wij samen nog een verslaving hebben en dat is lezen. Gaan we hier natuurlijk elk jaar naar toe. En nu had ik verleden jaar al een te gekke stempelwinkel ontdekt. Ook die zal bij jullie wel bekend zijn, dat is Voet! Dit jaar moest ik er natuurlijk weer langs want je weet maar nooit toch? En ja hoor daar trof ik deze old-timer aan. Ik kon het niet laten om hem aan te schaffen en had al allerlei excuses voor mezelf bedacht om hem ook mee te nemen. Waaronder voor een man is het zo moeilijk iets te vinden en deze valt altijd wel in de smaak. Ik heb hem ingekleurd met distress inkt net als de band op de witte kaart. Ik hoop dat hij geslaagd is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten