vrijdag 26 augustus 2011

Halloween

Het schiet al weer lekker op of het is al weer Halloween. En daar ik een schoondochter heb die dit elk jaar viert moest ik deze keer toch maar wat maken. Verleden jaar had ik de Magnolia stempel al aangeschaft en die moet toch eens uit de verpakking gehaald worden toch? Ik heb de stempel met aquamarkers ingekleurd. De stans is van Nellie Snellen. De fluwelenband had ik ook nog van verleden jaar. De uil op tak heb ik met de Ecraft gesneden. Ben nog steeds aan het oefenen met het apparaat wat hij allemaal kan. Ik heb het uiltje 2 glitter oogjes gesneden voor het BOE effect.
Marjolein ik ben benieuwd wat jij van de stempel gaat maken!

1 opmerking:

  1. Haha! Ik neem je uitdaging graag aan, ben nog even zoekende naar geschikt papier...

    Groetjes!
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen