zaterdag 29 oktober 2011

A star

Op het blog van Less is More  is deze week the challenge "stars" En wat ik al gezien heb is dat iedereen druk met kerst bezig is. Logisch gezien de mogelijkheden om met het idee van sterren te werken. Maar op deze manier kan het volgens mij ook. Gewoon een witte kaart en het prachtige papier van Tilda. Met dank aan Marjolein.
De ster heb ik gemaakt met de Ecraft die ik nu een poosje heb maar nog steeds niet goed gebruik. Ze hebben nog niet zolang een weblog met designers voor de tip en trucs en dat werkt voor mij al uitdagender.
Een simpel lintje gebruikt van The Ribbon Girls en de teksstempel van Nicole. En zo simpel kan dan een kaartje met en voor een STER zijn.

11 opmerkingen:

  1. We don't have any 'white space' on this card Margreet, but it's a very pretty card, with a lovely star!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"
    If you could possibly remove the Word Verification option from your blog it would make commenting much easier fro us. Thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a gorgeous card Margreet!
    Lizy x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the way you've used this pretty vintage-style paper for your star card Margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So very pretty, I love these papers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty papers used on your lovely card,
    Sandy

    You can view my card here

    BeantwoordenVerwijderen