woensdag 9 november 2011

Even iets anders

 Even iets anders dan kaarten gemaakt. Zoals jullie zien heb ik me eens op het echte scrapwerk gestort. Dit als cadeau aan mijn zus haar verjaardag en gelijk als bedankje voor het leuke stedentripje wat we samen afgelopen maart hebben gedaan naar Istanbul. Ze staat hier met blauwe sjaal voor de blauwe Moskee en dat moest ik verwerken met de mooie papierlijn van Authentique. De corners en de bloemen komen van Wild Orchid Craft en de lijst is bij onze grote Zweedse woonvriend Ikea gekocht. Dit zijn leuke lijsten omdat ze verdiept zijn en een mooi paspartout hebben waar precies je scrappapier goed inpast. Gezamelijk zorgt het er voor dat je ook buiten je scrappapier nog kunt doorgaan. En jullie zien dat ik dat ook heb gedaan. Zij was er erg blij mee en ik hoop dat jullie dit ook aardig geslaagd vinden.

1 opmerking: