woensdag 16 november 2011

Flowers

Dit is echt een kaart naar mijn hart geworden. Simpel, weinig en toch elegant. En dat vind ik zelf dan hé. De stempel van Hero Arts is op diverse manieren met witte inkt gebruikt op een zwarte enkele kaart. Vervolgens dezelfde stempel alsnog een paar keer gebruikt met zwarte inkt op wit papier en ingekleurd en vervolgens met glimmermist bespoten. Een brad gebruikt als stamper van de bloem en een tekststempel om de kaart te complementern. Ik vind hem geslaagd. Easy en simpel en Less is More. O ja van dat laatste is ook een webblog waar elke week wel een challenge te beleven valt om ook eens met minder meer te maken. Ik zou zeggen bezoek de site en leer en leer en leer. Mij verrast deze site elke keer weer. Wat maken mensen toch mooie dingen.

1 opmerking:

  1. Hoi Margreet,

    Wat een prachtige kaart is het geworden, inderdaad simpel maar mooi!
    De stempel is ook heel erg mooi die van Hero Arts. Die hebben zoveel mooie.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen