maandag 9 april 2012

Green

 Haast had ik deze keer verstek laten gaan bij de LIM van "Less is More". We hadden zo'n drukke Pasen dat het er na uitzag dat ik echt geen tijd had. Ja tot de regen van vandaag dat maakte alles toch even anders. De eerst kaart heb ik de ghost techniek bij gebruikt en 3 kleuren groen zoals de LIM aangeeft. Om alles simpel te houden een 1-laags kaart gemaakt op de sentiment na dan.
 En ja dan ben je lekker bezig en dan ga je er voor. De 2de kaart is met clear geembossed en ook 3 kleuren groen gebruikt. Deze heb ik wel gemat op de witte kaart.
 Ik hoop dat jullie ook een goede Pasen hebben gehad?

5 opmerkingen:

  1. Mooi geworden Margreet! En dat met groen en wit :)

    Leuk!
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are gorgeous cards Margreet!
    Great stamping and inking!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous cards Margaret
    Love the first
    Thank you very much
    mandi
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautifully coloured image. To me the sentiment on the first card looks a little 'heavy' in comparison to the softness of the image :)

    BeantwoordenVerwijderen