maandag 2 april 2012

Lucky Dip



De inspiratie van deze week bij "Less is More" is Color inspiration. Dat heeft de volgende kaart opgeleverd. Hij is niet geworden wat ik gedacht had. Dus laat ik jullie ook maar de andere kaart hieronder zien.
 Deze was al voor dat de challenge was uitgegeven gemaakt. De prachtige Hero Art stempel en de haast bloeiende magnolia in mijn tuin heeft met tot deze creatie geïnspireerd.
 Mandi en Chrissie zijn vaak streng als er geen wit genoeg in een kaart zit dus deze durfde ik niet goed te posten. Maar ik vind hem het mooist.


9 opmerkingen:

  1. They are both lovely Margreet, the second one certainly involved a lot of careful cutting!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my goodness, I love what you've done with the hero arts stamp....all that cutting looks amazing and must have taken ages ! it's a great result and a wonderful card :0)
    Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pretty cards, the second has such intricate cutting, must have been time consuming?

    Thank you very much
    mandi
    "Less is More!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The second card particularly is beautiful :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, you must have nerves like iron! How long did you need for all this cutting? Great idea, like it!
    Hugs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind je tweede kaart geweldig, wat een ingenieus knipwerk zit daarin zeg!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful cards, and as others have said, the second one is particularly striking :)

    BeantwoordenVerwijderen