maandag 4 juni 2012

fotoalbum Thomas de trein


 Deze keer eens heel iets anders van mij. Eindelijk ben ik aan het fotoalbum begonnen van mijn kleinzoon Jari. Ja een dagje uit met je kleinkinderen, zo geregeld!  Foto's maken van het evenement, zo gedaan! En dan begint het vaak. Je download ze op je PC en daar blijven ze staan.
 Totdat ik tegen dit leuke fotoboekje aanliep van Kaiserskraft bij Paper & Picture, dus zo gekocht!  O ja de foto's staan natuurlijk nog altijd op de PC lekker veilig.

Tot verleden jaar toen toch maar besteld. Eigenlijk een fluitje van een cent.
 Maar ja dan heb je haast alles in huis behalve goed papier. Dus hier heel vaak voor wezen winkelen. Ja bij Paper & Pictures. Kwam altijd thuis met heel veel spullen die overal geschikt voor waren behalve voor ......
 Nu moest het er toch maar van komen. Eindelijk het juiste papier van October Afternoon gevonden en aan de slag gegaan.
Weet nu gelijk dat dit soort projecten wat langer duren dan menig filmpje je op Youtube wil laten geloven. Youtube is wel een kanaal waar je heel veel ideeën en informatie kan halen. Dus ik heb in de tussentijd wel veel geleerd denk ik.
In ieder geval dat er heel veel getalenteerde creatievelingen zijn die zulk mooi werk maken dat ik dit eigenlijk niet durf te plaatsen.
Maar ik denk dat het boekje toch gezien mag worden. Dus hier een blik erop.
Het dagje uit was in ieder geval 2 jaar geleden! (Dus zo lang ligt het al te wachten, schaam, schaam). Toen was Thomas de trein ook al in het treinwegmuseum in Utrecht. Een ongelooflijke mooie dag voor Jari en voor ons. Het is een boekje met veel labels en pockets geworden. Ik heb de smaak te pakken gekregen denk ik om nog eens een album in elkaar te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten