zondag 27 mei 2012

Één kleur verschillende technieken

 Na de workshop verleden week bij Paper & Pictures over de Tim Holtz technieken was ik deze week toch meer geïnspireerd om met deze gegevens een kaart te maken dan aan de challenge van "Less and More' mee te gaan doen. Misschien komen ze nog aan de beurt, maar dan moet het niet zo warm zijn of even vluchten naar een koele kamer kan natuurlijk ook
.
De inkt die gebruikt is op deze kaart is van Hero Arts, soft pink. Onder aan de kaart gewoon met pad  rechtstreeks gebruikt. Nadat ik eerst de lacestempels van Chocolate Baraque geplaatst had met clear embossing. De achtergrond met een bloemstempel van Prima Marketing gedaan nadat deze twee keer was afgestempeld na het inkten. De grote bloem is van chromoluxpapier gemaakt. Eerst met Glam, Hay ride, en gewone keukenhuishoudfolie dit op het papier gedempt en daarna met een brayer de soft pink hierover heen gebracht. Na het drogen de bloem gestanst en hiervoor de stans van Tim gebruikt. De bloem is verhoogd opgebracht en een brad in het midden. Verder nog wat afwerking met lint en een tekst en er bleef nog een plekje en papier over om de vlinder nog te kunnen plaatsen.
Zelf vind ik de glans van de bloem goed uitpakken en ben ik toch wel verrast hoe de kleuren uitpakken terwijl er toch maar 1 kleur is gebruikt. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten