zondag 6 mei 2012

Yellow

De challenge van deze week van "Less is More" is Yellow. Nu vind ik geel een hele mooie en vrolijke kleur  maar moeilijk als hoofdkleur voor een kaart. Zeker als de kaart wit moet zijn. De kleuren vallen tegen elkaar weg vind ik. Maar toch maar de uitdaging aangegaan. Ik heb hiervoor de Lace fragements sheet van Chocolate Baroque gebruikt. De lace roos met Versamark gestempeld op gele cardstock en met Ultra Brith van Wow geembossed . Op de basis witte kaart een band van gele (musard seed) gestempeld. Het geheel sprak me nog niet aan. Zoals ik al aangaf vind ik geel en wit geen echte vriendjes van elkaar. Dus toch de boel maar opgeleukt met een strik, roos (deze ook bewerkt met musterd seed en stickels) en een paar groene blaadjes van Wild Orchied. Een tekst erbij en ik ben enigszins tevreden.

6 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Mooi geworden deze kaart. Geel is inderdaad moeilijk als hoofdkleur.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margreet,

    Ik dacht al: zal ze weer meedoen???
    Het is een mooie kaart geworden Margreet, en zeker lastig met geel! Ik doe niet mee, haha :)

    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What lovely flowers Margreet!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart geworden Margreet. Basiskaart hoeft niet perse geel te zijn hoor, maar wel moet je grote stukken leeg laten.

    Marrigje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely card Margreet - love the embossed flower and the background border.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely pretty card
    Thank you very much
    mandi
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen