vrijdag 18 mei 2012

Even lekker spelen

 Ik heb pas een goede griep gehad en tijdens deze ziekte periode heb ik veel naar you tube gekeken en kwam daar filmpjes tegen die mij ontzettend inspireerden om eens meer te doen dan het geijkte wat er veel te zien is op de blogs. En bij deze filmpjes kwam ik Dyan Reaveley tegen die heerlijk zit te kliederen met alle inktmediums waaronder Dylusions spray. Fantastisch te zien wat zij maakt het lijkt zo simpel!

Trouwens er hebben jullie ook het werk gezien van Marja ook zij speelt met inkt, chloor en wat al niet meer zij. Deze dames hebben ervoor gezorgd dat ik ook ook maar eens aan het spelen ben geslagen. Ben nog een beetje voorzichtig denk ik maar dat komt vast goed. Ik hoop dat jullie deze label geslaagd vinden. Heb de stempelset van Chocolate Baroque hiervoor gebruikt. De belichting is niet helemaal geslaagd en ik hoop dat jullie dit beter zien als je inzoomt. Ben benieuwd wat de reacties zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten