donderdag 15 mei 2014

Foto Folie na voorbeeld van de nummer 6 van Kathy Orta.

 Hierbij laat ik het gehele project van de Foto Folio nummer 6 zien. Op de foto's na is het klaar.

 Het papier van BoBunny MamaRazzia2 leent zich hier heel goed voor.
En natuurlijk met wat hulp van de Cameo, met de fotoframes. Was het helemaal goed om op te leuken.
De grote enveloppen zijn helemaal gaaf om er heel veel memories in te stoppen.
En zoals Kathy het al heeft aangegeven er kan echt veel in deze folio's.
Genoeg plek voor alle belangrijke foto's en andere zaken.Zoals onderstaand laat zien.
De rug is van Kraft-Tex gemaakt en dat is echt waanzinnig materiaal om mee te werken. En vanaf volgende week bij Bron&Co te bestellen!!!! Joepie!!!! Echt dit spul moeten jullie in huis hebben om mee te experimenteren. Stempelen, embossen, sprayen, echt alles kan.
Ik ga niet bij elke foto commentaar geven. Ik hoop dat jullie zo vriendelijk zijn mij van feedback te voorzien. Ik ga gauw aan de slag met de volgende folio. Tot ziens.

1 opmerking:

  1. Hé Margreet,

    Goed te zien dat je weer lekker aan het knutselen bent! Leuk geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen