donderdag 22 mei 2014

Foto Folio nummer 5 na voorbeeld van Kathryn Krieger

De foto Folio nummer 5 van Kathryn Krieger.
Hier heb ik Prima Marketing Engraver voor gebruikt. De omslag is in zijn geheel van Kraft Tex gemaakt.
Prachtig papier vam Prima om voor deze folio te gebruiken.
En Kathryn heeft duidelijk een andere stijl dan Kathy Orta. 
Maar deze stijl folio's is in hun eenvoud goed te maken en te gebruiken voor bijvoorbeeld een cadeau.
De foto mats zijn helemaal geschikt voor de standaard foto's die wij gebruiken.
En er is genoeg ruimte om andere zaken in op te bergen om zo tot een mooi geheel te komen.
Ja en Kraft Tex wat zal ik daar van zeggen. Het voelt als leer en het is makkelijk te bewerken. Ik ben er weg van. Wil je het ook gebruiken bestel het dan bij Bron&Co.
Ik hoop dat jullie dit net zo'n leuk project vinden als ik. In ieder geval gaan hier mijn vakantiefoto's van dit jaar in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten