dinsdag 2 juni 2015

Even wat anders


Het is even stil geweest hier. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik niets gedaan heb in de tussentijd. Behalve scrappen is er een andere verslaving bijgekomen. Iemand wees me op de Cal 2014/2015. Prachtige gehaakte dekens. En ja ik ben voor voor de bijl gegaan. Hier zien jullie de deken van 2015 na voorbeeld van Tertia en Jolanda.
En daar je van de Deken elke week maar een deel van het patroon krijg. Moet je in de tussentijd stroeve haakgewoontes weer een ophalen. En dat doe je dan met een vloerkleed

Een poncho voor mijn kleindochter

 En dan word er ook nog ergens gestart aan een Cuddle my deken. De laatste moet nog in elkaar gezet worden. Ja dan blijft er weinig tijd over om te scrappen. Maar geloof me dat lukt toch echt wel tussendoor. Ja het bloggen dat schiet er echt bij in. Ik zal mijn best doen wat meer te posten. Tot gauw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten