zaterdag 13 juni 2015

Project of Life


Ik heb me ook maar eens aan Project of Life gewaagd. En als je al je materialen, die je toch al  hebt liggen, goed gebruikt dan kan je al heel snel iets heel leuks creëren.
En daar we dan toch aan iets nieuws beginnen heb ik ook maar eens de Silhoutte erbij gebruikt. Deze staat te lang stil.

De kleuren cardstock zijn Pacific Point, Daffodil Delight en de prachtige nieuwe In Color kleur Watermelon Wonder. Het design papier Cherry on Top past heel goed bij de nieuwe In Colors. De nieuwe Bannerpons is helemaal gaaf om mee te werken.

De Project of Life stansen; Cards en Labels zijn al van een eerdere collectie. De paper clips zijn nieuw en er zijn meerdere stempelsets bruikbaar bij deze set. Ik heb Happy Times gebruikt. De So You set is gebruikt op de Minionkaart.

Benieuwd hoe je aan al deze leuke te gekke materialen komt? Als demo van Stampin'Up vertel ik je dit graag. Mail naar margreethavinga@gmail.com en ik neem zo spoedig mogelijk contact met je op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten