donderdag 16 juni 2016

En zo is er weer een tijd voorbij gegaan

Wat vliegt de tijd he? Het is al weer een poosje geleden dat ik heb geblogd. Maar ja als je zo met stofjes en patronen bezig bent om je hoofd op orde te krijgen dan is bloggen niet zo aan de orde.
Daar ik met verschillende projecten bezig ben en ook al wat ben opgeschoten zal ik de voortgang van de Pemberley deze keer laten zien.
 Appliqueren ik had het nog nooit gedaan. Ja vroeger op school wel naailessen gehad dus het moest wel goedkomen. YouTube filmpjes helpen ook altijd goed en natuurlijk vragen bij een goede Quiltwinkel of je wel goed gaat. Het patroon is niet zo moeilijk te volgen. En al redelijk snel heb je dus vooruitgang. Perfect? Wie zal het zeggen. Ik vind het helemaal goed zo als het gaat. 
 Ik leer ontzettend veel en word steeds enthousiaster.  Ja dit stuk was best groot maar het kleed word nog groter. 
 Wel met de randen nu apart te bewerken en dan pas aan het kleed naaien.
 Tot zover ben ik nu gevorderd. en ik vind het steeds mooier worden. Zie uit naar de volgende randen. Het wachten is op de stof.

En mocht je het kleed en de andere projecten in live willen zien? Dat kan! Op de laatste vrijdag van de maand is er een inloopBEE in het Atelier. De koffie staat klaar. Neem je eigen werkje mee als je wilt blijven. En de hele dag kan ook, vergeet dan je lunch niet.

Tot ziens!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten