zaterdag 1 januari 2011

Fotoalbum





De vakantie heerlijk gebruikt om mijn eigen variant op het kerstalbum te maken. Met het opruimen van allerlei foto's kwam ik zoveel motorfoto's tegen van mijn gezin dat deze toch een beter plekje moesten krijgen als een oude schoenendoos. Dus toen maar een stoer album gemaakt. Het is mijn 2de album die ik nu zelf maak en het koste natuurlijk meer tijd en hersenspinsels dan dat je iets namaakt waar een ander al het denkwerk al heeft gedaan. Maar ik denk dat hij goed gelukt is. Mijn husband is er ieder geval blij mee en is nu aan het uitzoeken welke foto's een plekje krijgen in dit zwart/wit album.
De gebruikte materialen zijn:
Papier van Teresa Collins, & Gypsies, Me Mind.
De motor op het voorblad is een stempel van Darkroom Door. De tags heb ik zelf gemaakt met de nieuwe Die van Tim Holtz. Fantatasch is deze Die.
De emballesments zijn ook van Tim en de hobbyzaak is nog bezocht voor de kettingen.
Ik ben benieuwd hoe jullie dit album vinden.
En wisten jullie dat je je ook als volger op mijn blog kan aanmelden? Doen!













1 opmerking:

  1. Wat een gaaf album Margreet! Ik hoop hm nog een keer in het echt te zien, om hm wat beter te bewonderen. Een goede start van het nieuwe jaar!

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen