zondag 9 januari 2011

Magnolia tisseudoosje


Dit tissuedoosje gemaakt aan de hand van de nieuwe Magnolia Ink. Ik vond het een fantastish idee en heb het maar nagemaakt. Zo'n doosje kan je tenminste blij op je bureau zetten als je verkouden bent. Dan voel je je vast niet zo beroerd meer. En daar de verkoudheid/griep van december maar niet over lijkt te gaan zal ik hem ook maar meenemen naar mijn werk.

Voor dit doosje heb ik de volgende materialen gebruikt:
Magnoliastempel Tilda with Spring Bundle uit de Easter collectie 2010. Deze heb ik nu eens met Distressinkt ingekleurd. Dit heb ik voor het eerst gedaan. Als Nicole bedoeld dat met het bloeden van het Hemapapier dat de papierlaag los laat tijdens het inkleuren dan klopt dit. Het gaat me nog niet naar alle tevredenheid af vergeleken met de Derwent potloden. Ik heb deze uitgestanst met de Nestabiltie Labels Eleven. Het papier is van mijn blok van Annalee. Afgemaakt met pearl pen en de embellishments die ik van mijn nichtje voor mijn verjaardag heb gekregen.

1 opmerking: