zaterdag 15 januari 2011

Stempels

Zoals ik al liet zien met het kaartje en fotoalbum heeft Darkroom mooie stempels waar je iets anders mee kan dan een Magnolia, Sarah Kay, Mouse etc. Deze zijn ook favoriet bij mij maar ja ik wil ook experimenteren met andere technieken en stempels. Ben nog lerende en moet nog goed ontdekken wat me nu het beste afgaat. Vindt nu nog alles heel leuk om te doen van albums, grote LO's en kaartjes. Het laatste is natuurlijk altijd een must want dan kan je makkelijk al de restjes verwerken.

Ik laat jullie in ieder geval mijn laatste aankopen zien van de "andere"stempels en stijl die ik ook mooi vindt.
Deze stempels heb ik besteld bij Art Journey. Ze hebben echt een mooie collectie en even wat anders dus. Ga er eens kijken! Ook laten ze op de technieken site zien wat hun allemaal doen met stempels. Ga vandaag eens Teykol techniek proberen en zal jullie laten zien wat hiervan het resultaat is. Eerst maar een oefenen.

2 opmerkingen:

  1. What a beautiful card hun. I love what you have created with this image and the pretty papers.
    Hope you have had a great start in the new week.
    Thank you for seeing me today.
    Love and hugs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Compliment voor wat je allemaal maakt!
    En dank je wel voor je reactie op mijn blog kaartengallery groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen