vrijdag 18 maart 2011

Een baby girl geboren

Hoera er is bij mijn schoonzus en zwager een kleindochter geboren. De eerste! En daar moet natuurlijk iets moois voor gemaakt worden. Ik dacht gelijk al aan Mo Manning en laat ze nu net een nieuwe digistempel hebben is hij niet geweldig?
En dan natuurlijk je zelf uitleven met het papier van Maja. Dat is van een geweldige kwaliteit en zo mooi om te bruiken. De label komt van KaiserKraft. Het plaatje nog van een van mijn eerste aankopen van scrappapier van Colorbox. Lekker even knippen en je hebt een leuke versiering op het label. De letters zijn van Maya Road en geverfd met witte plakktverf en nog wat stikkels aangebracht.


Het lint is van de Ribbon Girls en de de bloemen van Wild Orchid. Ik vind hem heel geslaagd en morgen breng ik hem. Hoop dat ze er net zo blij mee zijn als ik.

1 opmerking:

  1. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleine familie meisje!!!
    Altijd weer een wonder!
    Je kunt gerust met deze kaart er naar toe gaan!
    Prachtig!
    Groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen