zondag 13 maart 2011

Vriendjeskaart

Zo de fotacamera doet het ook weer zoals jullie zien. Had er de verkeerde batterijen in gedaan. Hoe dom kan je wezen? Heb echt het verschil even niet gezien van de penlite AA of AAA. Die dingen lijken zo op elkaar. Ja als je ze naast elkaar legt zie je het verschil. Maar dan moet je nog goed kijken! Gelukkig was hij in iedergeval niet echt stuk! Dus eindelijk kan ik jullie deze kaart laten zien. Een vriendjeskaart met de stempel van lily of the vally. Ik vind deze stempel zo leuk! Het zijn voor de verandering eens jongens. Vaak val ik op meisjes stempels en dat terwijl ik zelf 2 kleinzoons heb en geen enkele kleindochter.
De tekststempels zijn digistamp gekregen van een vriendin van mij. Het papierblok is van My Mind's Eye, van Stella Rose en dan de Mebel serie gebruikt.

De stans van Nestabilaty label Eleven gebruikt en mijn doos met Derwent om het geheel in te kleuren. Het hekje is gemaakt met een Martha Stewart pons. Ik hoop dat jullie deze leuk vinden? Ik zie graag jullie reacties hierop.



1 opmerking: