dinsdag 27 december 2011

Every moment Count

Zoals ik al op facebook heb gezegd zit ik heerlijk naar de Top 2000 te luisteren en ben in de tussentijd nog lekker bezig met even tijd voor mijzelf. Lekker scrappen en genieten van de muziek op Radio 2. En dan natuurlijk de nieuwe stempels van Hero Arts aan het uit proberen. Hier een variant op special time. Ik heb hier het papierblok van Authentique, Blissful, gebruikt. En ik moet zeggen dat ik aardig verslaafd raak aan de Clear embossing. Wat een heerlijk spul is dat, vooral om accenten te maken zoals hierboven met de tekst It's a Special Time. Ik hoop dat jullie de combi geslaagd vinden.
Ik denk dat ik toch zo langzamerhand een eigen stijl aan het ontwikkelen ben. Blij ben ik dan ook met weer een volger te mogen verwelkomen aan mijn blog. Leuk dat andere mensen je werk enigszins de moeite waard vinden.

2 opmerkingen:

  1. Wow Margreet! Jij bent lekker bezig! Dat wordt weer wennen als de vakantie is afgelopen :( Ik moet er ook nog niet aan denken.
    Hij is leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful card Margaret - the blue and yellow is wonderful, and such pretty papers too.
    Sylvia xx

    BeantwoordenVerwijderen