maandag 19 december 2011

Fijne feestdagen toegewenst

Hallo volgers,

De kerstkaarten zijn klaar en verstuurd. Ik hoop dat bij jullie dat ook zo is. Al hoewel ik, als ik goed rondkijk en lees, bij iedereen wel kan opmaken dat deze creatieve klus inderdaad geklaard is. Om dan toch niemand te vergeten als laatste alle goede wensen voor een goed jaar nog op je blog zetten. Dan heb je zeker iedereen gehad toch? Deze kaart zegt genoeg dacht ik. Magnolia heeft altijd al prachtige stempels en deze is nog van 2010. Het hekje lag ook nog in de kast dus die kon ook goed gebruikt worden. Deze kaart was voor mijn kleindinderen, dochter en schoonzoon. En ook op die volgorde! Ja als oma moet je toch wat speciaals maken voor de kleintjes. Zeker als je de knutseloma bent. Ik wens dan ook iedereen die dit leest goede feestdagen toe en een rustig en gezond 2012.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart Margreet! En die stempeltjes ook... Ik moet binnenkort weer eens langskomen zie ik! Hihi.

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen