zondag 25 december 2011

Special Time!

Even special Time! En dat vandaag echt even voor mijzelf. Heerlijk om na een heel hectische periode je eigen dat als cadeau te gunnen. En om het compleet te maken heb ik ter gelegenheid hiervan dan ook een kaart gemaakt in in thema.

 Hiervoor heb ik natuurlijk de prachtige stempels van Hero Arts 2012 gebruikt. This is a special Time en de Clings Sentiments border. Deze heb ik met Clear embossing gestempeld en bewerkt met de kleuren vintage photo, dry tea en tumbled glass. De tekst onderaan de kaart is van Crafty Individuals nr. C1-258 en met Brilliance Cloud White gestempeld.
Dan krijg ik vaak vragen hoe ziet de hobbykamer er wel van je uit. En ja ik ben één van die gelukkigen die een hobbykamer in bezit genomen hebben. Waar ik heerlijk een rommeltje mag en kan maken (moet het tenslotte toch zelf opruimen toch?) en als ik de deur dicht doe alles georganiseerd rommelig blijft. Het is wel mijn logeerkamer die ik ingenomen heb maar ja als er iemand komt hoeft die zich niet te vervelen er is genoeg te zien en te doen. Hier moet ik wel rekening mee houden als het één van de kleinkinderen is. Dan moet alle scherpe, dure en kwetsbare zaken wel even goed worden opgeruimd. Maar ik kan zeggen dat ik een eigen scrapkamer heb. Onderstaand zien jullie een deel van mijn kast met voorraad want je zou maar eens zonder kunnen zitten toch?
Jullie zullen het komende jaar nog wel meer creatisch zien die uit deze kamer komen. Veel plezier het komende jaar en ik ben benieuwd wat 2012 mag brengen. Wel iets rustiger of beter verspreid als dit jaar hoop ik alhoewel het allemaal voor ons is goed gekomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten