maandag 23 januari 2012

Nagemaakt en zelf bedacht

Gisteren voor het eerst naar de hobbybeurs in Bleiswijk geweest. Daar deze stempels bij Kicostamp gescoord. Gelijk maar eens de techniek geprobeerd uit de Artjourney, nummer 12. Een kleine eigen draai aangegeven.Maar het is natuurlijk toch goed gejat! Nu gebeurd het al gauw dat je ongemerkt iemand nadoet maar een eigen creatie is toch sprekender vind ik tenminste. Maar om te proberen of een techniek je ligt dan kan er dat nog mee door. Ik heb hier een witte kaart gebruikt en gemat met blauw. De vlinders aan de linkerkant zijn van Hero Arts
Deze kaart is zelf bedacht. Ik heb hier een glossypapier gebruikt en gesponsd met brilliance beige en coffee. De crackle achtergrond heb ik al eerder gebruikt en deze keer met goud van brilliance gestempeld.
De aparte bloem is ook van Kicostamp en gemarkeerd met een witte gelpen. De afbeelding lijkt in tegenstelling tot de eerste donker en somber maar dat is hij in het echt geen zins. Ik hoop dat jullie ze geslaagd vinden.

1 opmerking:

  1. Mooi geworden Margreet! Leuk gedaan met die witte gelpen, dat geeft een mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen