zondag 15 januari 2012

One layer card Bird

De Challenge van deze week van "Less is More" is één laag kaart met een vogel. Ik dacht eerst dat heb ik niet in huis!!! Nou vergeet het maar heb er ondertussen toch aardig wat. En dan kijk je op het blog van "Less is More" en dan zie je toch leuke, beeldige en grappige afbeeldingen. Nou die heb ik dus niet. Tot ik deze vond. Ooit 2 jaar geleden gekocht bij de Action en nooit wat mee gedaan. toch heeft de ooievaar wel wat. Ik heb hem naar het stempelen de staart nog even extra zwart te embossen, gemaskerd en vervolgens met Tumble Glass en daarna een extra glimmermist laagje het blauw gesponsd. Ik hoop dat hij in de smaak valt.

6 opmerkingen:

  1. This is a really sweet card.
    Thanks so much for joining us!
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Margreet, Wonderful baby card, I love the stork and the cute baby, well done for making the background interesting, I'll bet it really sparkles :0) Gay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden Margreet! Leuk gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute card
    Many thanks
    mandi
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love it! Lovely image and the blue behind just sets it off!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card and the image is very special! Thank you for taking time to play along with Crafty Bloggers Network! Ta Michelle

    BeantwoordenVerwijderen