zaterdag 21 januari 2012

Week 51 "theme"

A hole in a Card

Het thema van deze week van "Less is More" is een hole in the card Volgens mij heb ik hem aan voelen komen want deze kaart heb ik donderdag net gemaakt. Ooit aan begonnen en toen weggelegd om iets anders dringends te maken. En van de week was ik bezig met opruimen en kwam de voorgesneden kaart tegen. En ik wist gelijk wat ik ermee ging doen. Ik heb hiervoor de binnenkant bewerkt met licht paars en de crackle stamp van Crafty Individuals. De voorkant met de Rozen background stamp van Impression-obsession. De roos van Art Yourney. Om meer effect te krijgen heb ik deze uitgeknipt en zodanig verwerkt dat zij over het frame heenkomen dit geeft meer diepte, vind ik tenminste. De tekststempel komt bij Elke Verschooten weg.

14 opmerkingen:

  1. Another LIMette who read our minds!
    Super card Margreet!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A wonderful aperture card...love the stamped design

    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Attractive card Margaret, interesting frame

    Many thanks
    mandi
    "Less is More!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt!! Top.
    Succes met de challenge.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card Margaret, love the frame. Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful frame! I love this card!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lone the frame and the colours great card x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Margreet!
    Het kader van bloemen doet het goed zo.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De bloemen heb je heel mooi gedaan op die manier, geeft inderdaad meer diepte! Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Ik vind het effect van de crackle stamp ook heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen