zaterdag 4 februari 2012

Aqua


Het blog van Less is More bestaat 1 jaar!

Ik doe nu al een paar challenges mee aan dit blog. En ik moet zeggen dat het mij heel goed bevalt. De uitdaging van deze week is Aqua. Met enig nadenken en kijken wat er in huis is is dit het geworden.
De bloem van Hero Arts met de distress van Ranger gestempeld. De tekstachtergrond is van Local King Rubber Stamp. Ik had deze site gevonden en ben gelijk verkocht. Wat een mooie afbeeldingen hebben ze en de levering ging best snel. Ik heb nog een detailfoto erbij gedaan zodat ieder kan zien dat de bloem er bovenop ligt. O ja het blauwe borderdje is van My minds Eye, Story stamps. Volgens mij van de nieuwste lijn die is uitgekomen van Miss Caroline.



5 opmerkingen:

  1. This is so, so pretty!
    Lovely image and a gorgeous gingham bow!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The hydrangea looks fabulous in blue Margreet and I love your beautifully tied bow!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful flower and I love the gingham ribbon. x

    BeantwoordenVerwijderen