zaterdag 25 februari 2012

Don't scrap it

 Wat en Challenge hebben Mandi en Chrissie weer bedacht deze week. Net als vele voor mij moest ik ook eerst ook goed lezen wat er bedoeld werd. De uitdaging aangegaan. Tenslotte heb ook ik genoeg liggen.

 Maar om gelijk te kunnen zeggen dit word dat is lastiger. Alles eerst maar eens uitstallen en dan kom je toch leuke dingen tegen. Ik ben uiteindelijk op mijn eigen gemaakte achtergrond technieken verder gedaan. De kleur oranje.
 De afbeelding met de bloemen is op ecoline basis gemaakt en ik had er nog steeds geen doel mee. Dat is soms lastig als je net een techniek voor het eerst aan het uitproberen bent. De afbeelding was dus in de grote emmer verdwenen tot een later moment.
 En dat moment is dus nu met deze Challenge gekomen. Dit is het eindresultaat geworden. Ik hoop dat hij in de smaak valt. Als jullie commentaren achter laten op dit bericht is het helemaal grandioos toch?

13 opmerkingen:

  1. " Tenslotte heb ook ik genoeg liggen." => we all , I'm sure, we all :-)

    thanks for your comment and your background with this sparkles is great -simple great -

    Monika
    (basteln.co.at)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Margreet,

    Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt.
    Alleen wat is nu precies de bedoeling van de challenge? We snappen hem niet helemaal.
    Wij zijn hier gezellig aan de knutsel bij Mirjam. Ook wat challenge aan het maken en gewoon lekker freubelen.

    Groetjes Marjolein en Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. M&M jullie hebben toch genoeg restjes, bloemetjes, die cuts etc. liggen van eerdere projecten? Die kan je nu weer eens nalopen en gebruiken.

      Margreet

      Verwijderen
  3. Interesting mix of scraps there
    Super card
    Thank you very much
    mandi
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I'm glad we helped you to use up your scraps Margreet!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje Margreet. Lekker vrolijk in het oranje.

    Groetjes
    Marrigje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Papierrestjes genoeg zo te zien :-) Prachtige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very striking colours, looks so bright and cheery.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card! Love the bright color!

    BeantwoordenVerwijderen