vrijdag 10 februari 2012

Secretbox

 Even wat anders dan een kaart maken! Maar wat dan? Het is een doos (box) geworden en zoals de titel al zegt een secretbox. Het prachtige papier had ik nog liggen en de rode stof die ik voor de rug heb gebruikt paste daar goed bij. Net als het lint van The Ribbon Girls.
 Voor de binnenkant heerlijk piano zitten vouwen en dan is de scorepal een heel nuttig en handig hulpmiddel om toch rechte lijnen te krijgen. Het in elkaar lijmen is een handigheidje dat je in de vingers moet krijgen.
De letters zijn van Maya Road en in de kleuren Mahony en Vintage Photo aangezet. Vervolgens met glossy Accent bewerkt. Dan krijg je echt van die prachtige letters. De tulpen zijn van The Wild Orchide. En de andere takjes komen bij Paper and Picture vandaan. De grote bloem heb ik met de Ecraft gemaakt. Ik heb het apparaat al een poosje en doe er nog te weinig mee. Ik heb veel aanloop problemen gehad met mijn 1ste machine. Dit is door Harlekino uitmuntend opgelost maar de lol was er wel van af. Maar gezien het resultaat moet ik hem toch maar vaker gaan gebruiken. Ik hoop dat jullie het resultaat net zo goed vinden als ik. Laat een berichtje achter want daar leer ik van.

Groetjes!

1 opmerking:

  1. hi Magret,
    I know that I can't speak your language, but I unterstand - not every word but the meanings behind them.

    And this secret "doos" is simple stuning.
    I love things like this one.


    Monika
    (basteln.co.at)

    BeantwoordenVerwijderen