donderdag 5 september 2013

Fotoalbum voor een bruidspaar

Het is al weer even geleden dat ik dit album heb gemaakt. Ik kon het alleen niet eerder posten daar het een speciale gift voor een bruidspaar was. De bruiloft is nu achter de rug en het album gegeven. Dus nu mogen jullie ook kijken wat het geworden is.

 Het album is gemaakt van een 6x6 pad van Kaisers Kraft. Ik heb alleen maar 4 pagina's 12x12 genomen voor de kaft en de tags in het album.

De bloemen zijn bewerkt met Lindy's Stamp gang en zijn van I Am roses

 Het ornament is natuurlijk van Tim. Een tekst van de collectie gebruikt en dit met glossy accents in het ornament vastgezet
 Mooi kant op de achterkant en een leuke charm. Maken de buitenkant toch af.
 Ik heb de EK Pons gebruikt voor de borders
 En zoals ik eerder heb gezegd komen de tags uit de 12x12 van de serie
 In de binnenkant nog een kleine verrassing gemaakt. Speciaal voor het bruidspaar.
 Om goede tabs op de pagina's te maken heb ik gebruik gemaakt van de envelop punch van WeR Memory. Behalve een envelop maken dus ook te gebruiken voor de perfecte tabs.

 Zoals jullie zien is alles met een ringband gebonden deze keer.

 En ja toch nog een envelop op het laatst. Te gebruiken voor al die dingen die ze maar willen. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden. Laat gerust een commentaar achter. Altijd leuk toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten