woensdag 4 september 2013

Start van een nieuw project


We zien zo veel op het web en het lijkt allemaal zo leuk maar wij kunnen dat niet toch? Dat dacht ik ook terwijl mijn aandacht ook uit gaat naar bouwen. Dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb voor de proef maar een hand-out besteld. Ja van de beroemde Kathy Orta. En het groeit gestaag. wel een tape en papier verslinder dit project. buiten de 16 vellen cardstock van 12 inch zitten er totaal geloof ik 50 vel zwart en bruin cardstock in. Dit volgens de beschrijving. En dan hebben we het nog niet over de rest.

Maar ik kon het niet laten toen ik het voorbeeld had gezien wat ze meenam naar de CHA Summer 2013. Het was met papier van Tim Holtz. Dit Halloween papier spreekt mij niet helemaal aan. Hoewel er hele mooie bij zitten hoor. Dus de keus moet voor mij nog vallen op wat anders. Waarom niet het hele pakket vragen jullie je af. Nou behalve de kosten van het pakket, en dat is dus heeeel groot, deden mij de verzendkosten een beetje de das om. Het eerste deel van de Memorybox is klaar. Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten